Politica in domeniul calitatii a S.C. ABSOLUT 2001 S.R.L. este urmatoarea:
Politica noastra este imbunatatirea continua a calitatii serviciilor furnizate, pentru a satisface cerintele si asteptarile fiecarui client, cerintele legale si reglementate, dezvoltarea pietei de desfacere, reducerea cheltuielilor interne si situarea in pozitia cea mai favorabila in comparatie cu concurenta.
Principalul scop este de a deveni leader regional al calitatii in domeniul comercializarii produselor destinate lucrarilor edilitare, prin specializarea continua a personalului si competenta acestuia de a tine sub control procesele.
Imbunatatirea continua a calitatii se face prin implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii. Documentele sistemului de management al calitatii: manualul calitatii, procedurile de sistem, procedurile operationale, instructiunile de lucru, precum si intreaga documentatie tehnica sunt concepute sa sustina aceasta politica si sa fie in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2008.
Recunoastem calitatea ca fiind responsabilitatea tuturor angajatilor. Ea este prevazuta si inclusa in serviciile oferite si este parte componenta a culturii organizatiei. Urmarim dezvoltarea unui mediu de lucru corect, performant si in concordanta cu toate normele legale de mediu, protectia muncii si P.S.I.
Promptitudinea, flexibilitatea, competenta, corectitudinea si respectul reciproc sunt atributele de baza ale relatiilor dintre noi si partenerii nostri de afaceri.
Obiectivele sistemului de management al calitatii reflecta preocuparea constanta a S.C. ABSOLUT 2001 S.R.L. in cresterea calitatii serviciilor furnizate, in primul rând prin implicarea tuturor angajatilor la imbunatatirea si supravegherea continua a calitatii activitatilor organizatiei.